Alle virksomheder har et brand. Så hvorfor ikke selv sætte retningen på dit?

Er branding for alle?

Ja. 

Alle virksomheder har et brand. Det gælder uanset, om du er en B2C eller en B2B-virksomhed. For branding handler om målgruppens og markedets opfattelse af dig og din virksomhed.

Hvad andre skal synes om dig, kan du være ligeglad med, men du kan også prøve at styre det for at gøre dig mere attraktiv overfor målgruppen og ultimativt sælge mere.

Skil dig ud fra flokken med branding

Vi mennesker bliver bombarderet med budskaber. Så hvilke kan vi huske? De færreste. 

For at blive set og husket skal du kommunikere ensartet og letgenkendeligt. Du skal anvende det samme logo, de samme farver, den samme skrivestil. Igen og igen. Hvis ikke du gør det, stikker din kommunikation i øst og vest – og målgruppen aner ikke, hvad du står for, og hvordan du kan hjælpe. 

Arbejdet med branding handler om at definere, hvordan din virksomheder ser ud, hvordan den taler (skriver), og hvordan du hjælper kunderne.

Køreplanen

Din virksomhed skal skille sig ud fra konkurrenterne. Det er essensen af branding. Ikke desto mindre er vores vej til målet nogenlunde den samme hver gang. Det virker.

Brand-workshop

Vi begynder med en brand-workshop. Det lyder meget fint, men det er egentlig bare nogle øvelser til at lære din virksomhed, kunder, produkter og konkurrenter bedre at kende.

Vi faciliteter workshoppen og hjælper med at finde svarene. Resultatet er et fælles fodslag for din virksomheds brand.

Indsigt og research

Vi dykker ned i data, kigger på kundeadfærd og laver kundeinterviews. Vi bruger indsigten til at få et billede af, hvem dine (vigtigste) kunder egentlig er, hvad de søger, ønsker at opnå – og undgå. 

Jo mere vi ved, jo mere relevant, differentieret, troværdigt, og ikke mindst distinkt, kan vi skabe dit brand.

Brand-guide

Vi bringer al vores viden til bordet. Og går så i gang med at identificere og positionere din virksomheds brand. Hvad skal dit brand udtrykke? Hvordan skal det se ud? Og hvordan skal det lyde?

Vi skaber en brand-guide (visuel identitet, tagline og tone of voice), der får din virksomhed til at skille sig positivt ud.

Brand-aktivering

Vi jubler, når du er glad for din nye brand-guide. Nu skal vi bare have den ud og leve. Vi implementerer din nye identitet på alle relevante kanaler – fra online til offline.

Og vi udvikler gerne kampagner, der sikrer, at dine kunder ser og hører dig, så dit gode arbejde styrker salg.

Marketing skal skaffe leads til salg. Det arbejde er noget nemmere, når kunderne foretrækker dig frem for konkurrenterne – og dét kan branding hjælpe med.

Få marketing til at skaffe leads til salg med branding.

Services eller alt det,
du kan få os til

  • Indsigt og analyse

  • Corporate branding

  • Produktbranding

  • Re-branding

  • Employer branding

  • Koncept og kampagner

  • Visuel identitet

Vi hjælper dig med forskellige services inden for branding

Kunderne elsker brands med god skrivestil

Lyder din virksomhed som jeres største konkurrenter? Det gør de fleste – og det er et stort problem, hvis I ønsker at blive genkendt, husket og valgt af kunderne. Skal vi skille og skrive jer ud fra mængden? 

Få en skrivestil, der styrker jeres brand

Branding gjort simpelt

Mennesker, der holder af branding

Dit måske eneste bureau

Hos Co3 har vi samlet de specialister, du har brug for. 100+ specialister i ét bureau, der arbejder sammen om strategi, kreativitet, digitalisering og marketing. Specialister, der sidder sammen, snakker sammen og synes, det er fedt at drive din forretning i samme retning. 

Hvis du synes, det lyder som en god idé, er vi måske dit eneste bureau?

Mennesker, der holder af branding

Vi er forskellige. Jesper tænker eksempelvis strategisk, Cecilie skriver ord, og Gitte skaber visuelle udtryk. Vores arbejde med branding bygger på et fællesskab om at gøre virksomheder til stærke brands.

Branding gjort simpelt

Mange gør branding til noget, det ikke er; komplekst. Branding er simpelt. Kogt ind til kernen er det en historie om, hvorfor du er her – og hvad du kan gøre for andre. 

Det er den historie, vi fortæller mennesker, når vi møder dem. "Hej, jeg hedder Gitte, og jeg arbejder med at gøre branding simpelt for din virksomhed. Så du nemt kan komme i gang med at skille dig positivt ud, uden at det koster dig en kvart million og et 100-siders pitch."

Branding gjort simpelt