Målret annoncer mod andres hjemmesider. Og øg kendskabet til dit brand.
Hvad er Google Display annoncering?
Google Display er et netværk af millioner hjemmesider, hvor du kan få vist dine annoncer. Eksempelvis på blogs, EPN, Trendsales og YouTube.
Det handler om at annoncere målrettet på hjemmesider, som dine kunder besøger. På den måde kan du nå ud til en målgruppe, som søger efter indhold, der relaterer sig til dig.
4 fordele ved Google Display
1. Få maksimal eksponering
Nå ud til en meget stor målgruppe for et (relativt) lavt budget. Det er effektivt.
2. Målret og ram rigtigt
Gør dine annoncer relevante ved at målrette efter geografi, interesser og målgrupper.
3. Opnå troværdighed
Din annoncering bliver vist i en relevant sammenhæng. Det skaber tillid til dit brand.
4. Kom foran konkurrenterne
Gør dig synlig tidligt i købsprocessen. Og hav en krog i kunderne, når de er klar til at købe.
Succeshistorier med Google Display
2 mio
visninger for 9000kr. (ITW Byg)
3,6 mio
visninger for 14.000 kr.
Kursus i Google Display
Spar os væk, hvis du har tiden til at gøre det selv. Og lad vores eksperter lære dig at lave Google Display-annoncer, der øger kendskabet til dit brand.
På kurset lærer du:
- Grundlæggende om Google Display annoncering
- Hvordan du opsætter en kampagne
- Hvordan du finder ud af, hvilke sider dine potentielle kunder besøger
- Hvordan du måler effekten af dine annoncer
Kurset er for dig, der:
- Arbejder med online markedsføring i din virksomhed
- Er ansvarlig for online annoncering
- Gerne vil kunne arbejde med Google Display-annoncering selv
- Allerede arbejder med Google Display-annoncering – men mangler sparring
Vil du vide mere om?
Så tag fat i Potter. Han hjælper virksomheder med at få maksimal eksponering med Google Display.
Ib Potter
Online Marketing Chef
+45 51 77 81 55
ib.potter@co3.dk