twoday Co3 søger en Client Director

Har du lyst til at tage styringen på økonomifunktionen hos et førende digitalt konsulenthus med base i Herning og afdelinger i Århus og København? Interesserer du dig samtidig for digitalisering, udvikling og optimering, og vil du have en nøglerolle, så er jobbet her nu.

twoday Co3 er 100+ medarbejdere og en omsætning på 100+ mio. Vi har vækstet organisk og gennem akkvisitioner, som også fremadrettet er en del af strategien.

twoday Co3 er en del af twoday koncernen med +2200 medarbejdere i de nordiske lande, og i jobbet indgår du i tæt samspil med økonomifunktionen i koncernen med hovedsæde i København. 

Hvad kommer du til at lave?

Du bliver en del af direktionen og bestyrelsen og vil indgå i sparring med vores administrerende direktør og den daglige ledelse på tværs af fysiske afdelinger og business units. Du vil få en central rolle i DD-processer og integration af evt. kommende opkøb. 

Dit arbejde vil også bestå af at fortsætte vores digitalisering og automatisering af processer med udgangspunkt i Economic, Timelog, Power BI, Jedox m.fl. Og sammen med vores COO er du lead på at digitalisere processer i rapportering og drift på tværs af virksomheden og ind imod koncernen. 

Andre centrale arbejdsopgaver vedrører budget, regnskab og administration, herunder:

  • Udarbejdelse af budgetter
  • Udarbejdelse af perioderegnskab og årsregnskab
  • Løbende rapportering af KPI’er til koncernen
  • Løbende support til brugere af de administrative systemer
  • Overordnet debitor- og kreditor-kontrol 
  • Ansvar for kundeoprettelser, bilagsgodkendelse og fakturering af driftskunder
  • Ansættelsesjura og kontrakter
  • Løn/pensionsindberetninger
  • Telefoni- og internetaftaler
  • Formand for AMU og APV

Om dig

Du har en relevant økonomisk uddannelse som revisor eller lignende.

Derudover ser vi gerne, at: 

  • Du har min. 5 års erfaring, meget gerne fra en virksomhed i lignende stilling med rapportering til koncern. 
  • Du har udpræget kvalitetssans og højt håndværksmæssigt niveau.
  • Du forstår komplekse problemer og løser dem med simple greb.
  • Du lyster og evner at tilegne dig nye kompetencer.

Hvis du har arbejdet med HR, herunder legal, er det også et plus.

Arbejd (næsten) hvorfra du vil – også remote

Du arbejder ud fra vores HQ i Herning, men kan også møde ind på vores kontorer i Valby og Aarhus eller hjemmefra. 

Hvorfor søge job hos twoday Co3?

Du får et job på et digitalt bureau, der vokser. Lige nu er vi +100, som du kan snakke med fagligt og socialt.

Du får desuden:

  • Mulighed for faglig udvikling
  • Samarbejde med et stærkt økonomi-team i koncernen
  • Udfordrende arbejdsopgaver: Du kan selv sætte retningen for udviklingen
  • En fantastisk frokostordning
  • En løn, der matcher dine kvalifikationer

Sådan søger du

Send din ansøgning med CV til CEO Christian Søsted Poulsen på csp@co3.dk.

Vi holder samtaler løbende, men modtager meget gerne din ansøgning inden 20. marts.

Er der spørgsmål til jobbet, ring gerne på +45 20 94 10 20