2 veje til automatiske prislister
Læsetid: 5 minutter
Bruger du for lang tid på at lave prislister? Og oplever du, at opgaven er vokset i takt med, at inflationen stiger? Så er der hjælp at hente her.
Prislister er en af de opgaver, som alle elsker at hade. Det er tidskrævende arbejde, hvis du laver dem manuelt. Og så er det bare en trist og triviel opgave, der stjæler din tid og motivation hos dine bedste folk. Og det værste? Arbejdet ofte er forældet, inden det når ud til kunden.
Men sådan behøver det ikke at være. Der er flere måder at automatisere processen, så dine prislister bliver helt automatisk. Her er to konkete løsninger.
1. Automatiske lande-prislister
Hvis du har en eller få prislilster til kundegrupper eller lande, er opgaven med at skabe automatiske prislister rimelig overskuelig. Vi henter data i dit økonomisystem eller PIM, og herefter skaber vi en flot prisliste-skabelon i EasyCatalog, som parres med dine data.
Nu kan du hurtigt og enkelt skabe flotte og opdaterede prislister til dine kunder. Du har optimal grafisk frihed til at skabe flotte og brandede prislister og priskataloger.
Pris: fra 50.000,-
Hertil kommer omkostninger til licenser.
2. Kundeprislister on demand
Forestil dig, at både dine sælgere og dine kunder havde adgang til selv at generere aktuelle kundeprislister. Helt selv uden at skulle involvere ordrekontoret eller marketing. Du kan næsten høre besparelsen trille ind på kontoen, ik´?
Dine kunder får helt personlige prislister, som tager højde for rabatter, sortiment-begrænsninger eller andre kundespecifikke vilkår. Løsningen giver både kunder og sælgere adgang til at skabe listerne on demand. Det er en peg-og-klik opgave, der tager få sekunder. Og så kan man gøre det lige så ofte, man ønsker.
En hverdag med automatiske prislister
- sparer rigtigt mange timer for dine bedste folk.
- fjerner en af de mest umotiverende opgaver fra din salgs- og marketingafdeling.
- giver dine kunder bedre service, som skaber øget loyalitet.
Og måske bliver det startskuddet til en digitalisering af din forretning, som kan blive afgørende for, at du også i fremtiden er konkurrencedygtig og med i front i din branche.
Du skal opleve det
Kan du se potentialet? Og har du 30 minutter, som du vil investere i at blive klogere? Så ræk ud til mig.
Vi starter med et kort online-møde, hvor jeg viser dig eksempler på begge løsninger. Samtidig tager vi en snak om, hvad en løsning kræver er jer.
Brian Mikkelsen
CSO og E-handelsspecialist
+45 26 89 43 04
bm@co3.dk