E-bog
5 trin til at få flere varme leads
Denne e-bog henvender sig til dig, der arbejder med salg (og marketing) i en B2B-virksomhed. Du sidder måske som salgsansvarlig og skal træffe de vigtige beslutninger om jeres digitale tilstedeværelse, men savner et bedre sammenspil mellem Salg og Marketing.
Vi håber, at e-bogen giver dig en bedre forståelse af den komplekse B2B-kunderejse. Og at de fem trin hjælper dig til at få Salg og Marketing til at spille (bedre) sammen.
Leadgenerering er en vigtig del af marketingafdelingens arbejde
B2B-kunderejsen er mere kompleks end nogensinde før. Og i flere tilfælde foregår 90% af kunderejsen inden første kontakt. Det betyder, at du som sælger har meget lidt indflydelse på kunderejsen, og i mange tilfælde ved kunderne altså, hvad de gerne vil have.
For at løse denne udfordring har vi samlet fem trin, der kan hjælpe dig godt på vej, når vi taler om et salgs- og marketingsetup, der virker.
Det indeholder e-bogen
E-bogen er bygget op omkring fem simple trin, der skal hjælpe Salg og Marketing med at arbejde bedre sammen om at skaffe flere leads, der er klar til at købe.
De fem trin, vi kommer omkring i e-bogen, er:
- Få styr på, hvilke virksomheder du vil have fat i
- Track på de besøgende på dit website
- Husk altid at få fat i mailadressen
- Opsæt Marketing Automation
- Opsæt Leadscoring
Hent e-bogen
– og få vores nyhedsmails
Udfyld formularen, så får du e-bogen som PDF.