Webinar

7 tegn på at du har brug for en ny brandidentitet

Alle virksomheder har en brand­iden­ti­tet. Også dem, der ikke arbejder med det der branding. Spørgsmålet er, om din virk­somhed har den rigtige brand­identitet?

Du ved, den der vinder kundehjerter, ad­skil­ler jer fra konkur­ren­terne og understøtter for­ret­ningens strategi. 

Arbejdet med din brandidentitet handler om, hvordan du ser ud, og hvad du siger. Men måske endnu vigtigere handler det om at styrke din forretning ved at målrette dit udtryk og dine budskaber, så det appellerer til målgrupperne og skiller dig ud fra konkurrenterne. 

Nogle virksomheders brandidentitet fungerer fantastisk. For andre kan brandidentiteten holde forretningen tilbage. Hvordan ser det ud for din virksomhed? 

For at kunne svare på spørgsmålet får du i dette webinar 7 tegn, der kan hjælpe dig med at afklare, om du bør arbejde med din brand­identitet.  

  • Du tilbyder det samme som konkurrenterne 
  • Målgruppen forveksler dig med konkurrenterne 
  • Din virksomhed er dygtigere, end man kan se på websitet
  • Din forretning stagnerer 
  • Din virksomhed vil vinde nye markeder 
  • Din virksomhed slår sig sammen med én eller flere andre 
  • Din virksomhed ønsker at blive solgt

Webinaret er til dig, der arbejder med et B2B-brand og ønsker at styrke dit brand, tiltrække bedre kunder og udmanøvrere konkurrenterne. 

 

Alt det praktiske

Dato: 22. november 2023 

Tidspunkt: Kl. 10.00-11.00

Varighed: 60 minutter

Oplægsholder:

Bonnie Groth Frølund, Digital Forretningsudvikler og Head of Marketing Consulting, twoday Co3

Se en optagelse af webinaret
– og få vores nyhedsmails

Webinaret blev afholdt d. 22. november.