Webinar
Satser du for hårdt, når du annoncerer på LinkedIn?
Så misser du både leads og kunder…
Sammensæt den ultimative LinkedIn-kampagne
LinkedIn er stedet for B2B-virksomheder, der ønsker flere leads og kunder. Altså hvis du gør det rigtigt.
For at skabe succes bør du følge en letforståelig kampagnemodel, der breder dine aktiviteter ud på tværs af kunderejsen. Det nytter nemlig ikke noget kun at satse på hårde konverteringer – selvom salgschefen puster dig i nakken efter friske leads. Men hvad skal du så gøre? Sådan helt konkret? Det kommer vi omkring på dette webinar.
Du får blandt andet svar på…
- …de 5 ting, der gør LinkedIn til den perfekte B2B-kanal
- ...hvilke typer kampagneelementer, du bør arbejde med. Lige fra bløde brandannoncer til hårde Lead Gen Ads
- …hvordan du sælger mere med hjælp fra dine kollegaer …
- …dine tekniske muligheder, eksempelvis målretning af budskaber mod din drømmemålgruppe
Og meget, meget mere...
1 time i helikopteren og maskinrummet
Til at styre slagets gang har vi har inviteret to af vores specialister: Bonnie Frølund, Digital Forretningsudvikler, og Lasse Bojesen, Digital Marketing Konsulent. Sammen giver de dig svar på, hvordan du opnår de bedste resultater på LinkedIn.
Rollefordelingen er klar: Bonnie er strategen, der, fra sin plads i helikopteren, gør dig klogere på, hvorfor LinkedIn er en fantastisk kanal for B2B-virksomheder. Lasse er nørden, der, fra sin plads i maskinrummet, viser, hvordan du optimerer dine annoncer på LinkedIn.
Lad os gøre det konkret
Hver evigt eneste dag hjælper vi B2B-virksomheder med at generere flere og bedre leads. Til webinaret viser vi dig konkrete eksempler fra den virkelige verden, der har skabt succes. Mindre snak, mere effekt. Sådan har vi det bedst.
Vi glæder os – det håber vi virkelig også, du gør.
Se en optagelse af webinaret
– og få vores nyhedsmails
Webinaret blev afholdt 27. august 2021.
Fik du ikke set det? Så kan du her få et link til en optagelse af webinaret.