Kom i lommen på dine kunder med en app

Vi bruger vores telefoner til alt – og der er en stor sandsynlighed for, at du læser dette netop på din telefon.

Og det er derfor, det fortsat er mere end relevant at blive ved med at tale om apps. Både den slags, der styrker salget og relationerne til kunderne, og dem, der optimerer de interne processer for medarbejdere.

Hvorfor er en app overhovedet relevant?

De fleste mennesker har i dag adgang til nettet, stort set uanset hvor de befinder sig, så hvorfor overhovedet tænke i retning af apps? Er det ikke bare endnu en fiks digital idé?

For nogen er svaret helt givet ja. Men overvej lige, hvordan virkeligheden ser ud fra dine kunders perspektiv. Måske er en app mere brugervenlig end det, der møder kunden i en web-version? Måske er købsflowet hurtigere? Måske har du en kunde- eller fordelsklub, hvor det er vigtigt, at der bliver holdt styr på pointene? Og måske foretrækker kunderne bare en nem og hurtig adgang til din forretning eller webshop?

En god app opfylder et specifik formål og tager hensyn til kundens brugerrejse –uden at lede ham eller hende ud på afveje og opstille barrierer. Nemt og intuitivt.

twoBase – den ultimative basis-app

I twoday Co3 har vi udviklet twoBase – den ultimative basis-app til dine kundeprojekter. twoBase er ikke blot en skabelon. Det er en fuldt integrérbar og skalérbar løsning, der vil ændre måden, din virksomhed interagerer med dine kunder på.

 

Branding gjort simpelt

 

Skræddersyet løsning tilpasset dit brand

twoBase er designet til at fungere som en baseline til nye kundeprojekter. Det er en skræddersyet løsning, der nemt kan tilpasses til dit brands visuelle identitet, samtidig med at den giver dig adgang til løbende opdateringer og forbedringer.

Vigtige funktioner 

  • Authentication: Sikker og pålidelig brugeradgang 
  • Kundecenter: Alle dine kundebehov opfyldt i én løsning 
  • E-handel: Tilføjer en ny salgskanal til din portfolio 
  • Impersonering: Tilbyd en mere personlig kundeoplevelse 
  • Push-notifikationer: Hold dine kunder engageret og informeret 
  • Stregkodescanner: Et værktøj designet specielt til grossister 
  • Loyalitetsprogram: En indbygget funktion, der tillader brug af bonuspoint

Digital tilstedeværelse og nye salgskanaler

twoBase er ideel for virksomheder, der ønsker at øge den digitale tilstedeværelse og skabe nye salgskanaler.

Unikke egenskaber

twoBase er platform-uafhængig og benytter et fleksibelt mellemlag, som kan integreres med enhver platform, der kan udstede data via et web-API. Det betyder, at vi kan arbejde sammen med alle systemer fra DynamicWeb over Magento til Shopify.

Cross-platform egenskaber

Vi har valgt React Native-frameworket på grund af dets cross-platform egenskaber, som sparer tid og ressourcer. Vi bruger også GraphQL til at hente præcis den data, vi har brug for, på en effektiv og skalérbar måde.

Tilpasning og fremtidige opdateringer

Vores app er bygget med fremtiden i tankerne. Den er enkel at tilpasse sit konkrete behov med kundespecifik styling og endpoints. Derudover kan du forvente løbende opgraderinger og nye funktioner, der kan integreres i din app efter behov. 

One size doesn’t fit all 

Er twoBase det rette valg for dig? Det er ikke givet, for alle virksomheder er forskellige, og der kan være forhold, der gør, at lige præcis du har brug for en anden løsning.

I twoday Co3 har vi mange års erfaring med at lave app-løsninger til vidt forskellige virksomheder i vidt forskellige brancher. Så hvis twoBase viser sig ikke at passe perfekt til din virksomhed, har vi også andre måder at arbejde på. Vi har en gennemarbejdet proces, der sikrer dig et godt resultat. Blandt andet fordi processen er fleksibel og adaptiv, så den kan justeres til det konkrete projekt.

2 kunder vi har lavet apps for

Vi har en stærk sundhedsforsikring.

Jespers Torvekøkken

Madspild er en kæmpe udfordring. Også for Jespers Torvekøkken, som leverer frokost til mange virksomheder. Derfor har vi udviklet en app, som giver medarbejderne mulighed for at til- eller framelde sig frokost fra dag til dag. Derudover kan de tilføje ekstra kuverter, hvis de eksempelvis har kunder på besøg. På den måde reducerer Jespers Torvekøkken både madspild og omkostninger. Velbekomme. 

Vi får brændstof til hjernen og hjertet.

Svendsen Sport

Hvordan sikrer man bedre købsoplevelser? For Svendsen Sport er en del af svaret at udvikle en app, der forenkler grossisters varebestilling. Helt konkret har vi udviklet en scanner app, som synkroniserer grossistens aktive kurv med webshoppen. Ka-ching.

Kan vi lave alle slags apps?

Det korte svar er ja.

Det lidt længere svar er, at der ikke er nogen begrænsninger i forhold til funktionalitet. Du kan derfor få udviklet lige præcis den app, du drømmer om.

Eksempelvis udvikler vi apps, der underholder brugerne eller optimerer deres arbejdsdag. Vi udvikler også apps, der er centrum for kundeklubber med mulighed for at indsamle point og få specifikke tilbud.

Hvilken app har din virksomhed brug for?

Derfor vælger andre os

Det kan føles en smule “se-mig” at fremhæve egne kvaliteter. Når det er sagt, hører vi ofte, at kunder vælger at arbejde med os, fordi vi tilbyder et bredt team af specialister. Og fordi vi er dygtige og ærlige.

Her får du et team af tekniske nørder, UX-specialister og digitale designere. Det betyder, at du får udviklet din app ét sted – uden at skulle bøvle med mange forskellige bureauer.

Vil du vide mere?

Kunne du tænke dig at vide mere om, hvilke apps vi kan udvikle, eller hvilke vi allerede har udviklet for andre, så tøv ikke med at kontakte Mikkel. Drømmer du om din egen app, kan han også hjælpe med at opfylde den drøm.

Mikkel Belchuke
Head of Apps / Forretningskonsulent
+45 30 28 45 80
mb@co3.dk

Kontakt Cecilie for at høre mere om dine muligheder i HubSpot