Som din HubSpot-partner hjælper vi dig med at få det maksimale ud af marketing automation-platformen, så du får mere trafik til dit website, flere leads og i sidste ende flere glade kunder.
Hvad er HubSpot?
HubSpot er en platform til marketing automation, salg og service. Platformen henvender sig til virksomheder, der gerne vil arbejde datadrevet og integrere Salg, Marketing og Support.
Med HubSpot får du adgang til en række værktøjer, der hjælper dig til at skabe en effektiv og overskuelig inbound-proces gennem hele din virksomhed. Det gavner både Salg, Marketing og Support, der får værdifuld indsigt i alle leads og kunder i virksomheden.
HubSpot egner sig særligt til B2B-virksomheder, der sælger komplekse ydelser eller produkter. Og der er mange grunde til at vælge netop denne platform. Fire af dem får du her.
4 grunde til at vælge HubSpot
1. Alt samlet ét sted
Du kan samle alle dine aktiviteter ét sted, så du får et overskueligt overblik.
2. Bind Salg og Marketing sammen
Du gør det nemmere for Salg og Marketing at aligne din virksomheds mål og indsatser.
3. Nem integration
Du kan hurtigt og nemt integrere med dine eksisterende systemer.
4. Automatisk rapportering
Du får et simpelt overblik over alle dine processer med automatisk rapportering.
Saml alle dine salgs- og marketingaktiviteter ét sted
Uanset om du har brug for et værktøj til enkelte indsatser inden for eksempelvis annoncering eller e-mail marketing, eller om du har behov for at binde alle dine aktiviteter sammen ét sted, er HubSpot et rigtig godt valg. Og det er især, hvis du går efter det sidstnævnte, at platformen rigtig kommer til sin ret.
Læs vores guide: Sådan kommer du i gang med HubSpot
Fordelene ved at samle alle aktiviteter og data ét sted er mange. Her er tre af de mest væsentlige:
- Du undgår, at informationer går tabt mellem forskellige systemer.
- Det frigiver tid, som I i stedet kan bruge på vigtige data om jeres kunder og potentielle kunder.
- Du effektiviserer samarbejdet mellem forskellige teams og måden at håndtere jeres leads på.
Som din HubSpot-sparringspartner hjælper vi med at kortlægge, hvilke værktøjer i HubSpot netop din virksomhed kan få gavn af.
Populære værktøjer i HubSpot
I platformen finder du en række værktøjer inden for marketing, salg og service. Her er nogle af de mest populære værktøjer, du kan få adgang til:
Marketing Hub
Populære værktøjer:
Marketing Automation
Lead Generation
Data & Analytics
Sales Hub
Populære værktøjer:
Meeting Scheduling
Email automation
Email tracking
Service Hub
Populære værktøjer:
- Live chat
- Knowledge base
- Feedback surveys
Er HubSpot noget for din virksomhed?
Data om dine kunder og potentielle kunder er guld værd i dit arbejde med at skabe segmenteret indhold. Når du har rigtig godt styr på dine data, kan du eksempelvis sende segmenterede mails ud til de kontakter, det er relevant for – og samtidig undgå at “forstyrre” dem, det ikke har interesse for.
Og det er netop, hvad HubSpot kan hjælpe din virksomhed med. At bruge dine data rigtigt, så du kan booste både din digitale markedsføring og din leadgenerering. Via automatiseret markedsføring og en databeriget salgsindsats sikrer du nemlig, at dit indhold er målrettet det enkelte lead og samtidig tilpasset, hvor han eller hun er i kunderejsen.
Lyder det som noget, din virksomhed har brug for? Ja, så er der stor sandsynlighed for, at HubSpot er relevant for jer.
Vil du vide mere?
Så er det Bonnie, du skal have fat i. Hun hjælper dig gerne med at svare på alle dine spørgsmål og få overblik over dine muligheder med HubSpot.
Bonnie Groth Frølund
Digital Forretningsudvikler og Head of Marketing Consulting
+ 45 32 26 68 17
bonnie.frolund@co3.dk