Læsetid: 5 minutter
Du har fået overbevist din chef om, at HubSpot er den helt rette platform for jeres virksomhed. Tjek. Nu skal du så sikre, at I får det mest optimale ud af at bruge HubSpot. Læs syv stærke fordele ved at teame op med en HubSpot-partner.
Der er ingen tvivl om, at HubSpot kan forbedre din virksomheds markedsførings-, salgs- og serviceaktiviteter. Men vil du gerne maksimere din investering og opnå de bedste resultater? Så kan det godt betale sig at samarbejde med en HubSpot-partner.
Det er som udgangspunkt nemt at komme i gang med HubSpot. Men platformen kan også være lidt overvældende.
En HubSpot-partner kan hjælpe dig med at komme godt i gang med HubSpot. De kan stå for implementeringen og oplæring af medarbejdere. Så lærer de relevante medarbejdere, hvordan softwaren fungerer, og hvordan I håndterer de daglige opgaver.
Onboardingen gør det hurtigere og nemmere at anvende HubSpot, end hvis du skulle lære det hele på egen hånd.
Der er et væld af funktioner og muligheder i HubSpot. Men hvad skal du bruge? Og ikke bruge? Det ved en HubSpot-partner.
En HubSpot-partner kan hjælpe dig med at tilpasse platformen, så den passer til din virksomheds behov. Det kan eksempelvis være i forhold til integration til dine nuværende softwareløsninger. Og hvilke Hubs du behøver.
Med andre ord får du en skræddersyet løsning, der opfylder dine krav, udfordringer og mål.
Du har sikkert gang i mange forskellige projekter. Både internt i de forskellige afdelinger og på tværs af hele virksomheden.
En HubSpot-partner kan hjælpe dig med at oprette effektive arbejdsgange og processer for projekter. Det betyder, at du får mere tid til at fokusere på din kerneforretning frem for projektstyring.
En af de mest værdifulde fordele ved at samarbejde med en HubSpot-partner er den ekspertise og erfaring, de kommer med.
Alle HubSpot-partnere er certificerede eksperter i HubSpot-softwaren. De har erfaring i at hjælpe virksomheder med at opbygge effektive marketingkampagner, automatisere salgsprocesser og forbedre kundeengagementet.
Når du samarbejder med en HubSpot-partner, forbedrer du dine chancer for at opnå de bedste resultater med HubSpot.
Det tager tid at blive fortrolig med at arbejde i HubSpot. Den tid er omkostningstung, hvis medarbejderne selv skal lære at bruge platformen.
En HubSpot-partner kan minimere tiden til implementering, onboarding, drift og support – fordi du på den måde outsourcer flere opgaver. Og så får du direkte adgang til en erfaren HubSpot-specialist, som kan hjælpe dig med at oplære og uddanne medarbejderne internt.
Derudover sørger en HubSpot-partner også for, at du udnytter alle funktioner og arbejder mest effektivt på tværs af afdelinger. Eksempelvis i forhold til at dele informationer og have adgang til de samme dokumenter. På den måde sparer du tid i dagligdagen.
Det er vigtigt at skabe målrettede kampagner. Men det er lige så vigtigt at analysere resultaterne og lave løbende optimeringer.
Når du samler salg, marketing og CMS i ét system, står du lige pludselig med en masse data. Som du måske ikke ved, hvordan du skal arbejde med.
HubSpot-softwaren er omfattende. Oveni det kommer der hele tiden nye funktioner og værktøjer. Det er både fedt og svært at holde styr på. Fordi du skal bruge tid på at forstå og sætte dig ind i dem.
Hvis du samarbejder med en HubSpot-partner, får du ikke bare adgang til de nye funktioner. Du lærer, hvordan du arbejder med dem.
Med en partner får du nemlig kontinuerlig undervisning, support og træning. På den måde er du sikker på, at du får mest muligt ud af platformen.
Hos twoday Co3 er vi meget stolte af at være blandt den lille gruppe af certificerede HubSpot-partnere i Danmark.
Du får et team af specialister, som kender HubSpot. Vi starter altid med at sætte os grundigt ind i din forretning. Så vi kan give dig helt personlig vejledning frem for en generisk guide.
Sammen med dig finder vi ud af dit behov og skill-level. På den måde kan du få lige præcis den viden og træning, som du mangler.
Så er det Bonnie, du skal have fat i. Hun hjælper dig gerne med at svare på alle dine gode spørgsmål og få overblik over dine muligheder med HubSpot.
Bonnie Groth Frølund
Strategic Business Developer og Head of Marketing Consulting