Kundecenter til din B2B webshop

Læsetid: 3 minutter

Uden kundecenter har du kun en halv webshop. Kundecenteret giver dine kunder svar på mange af de spørgsmål, de har. Så ringer de ikke så meget, og du sparer tid og penge hver dag.

Få en køreklar webshop med kundecenter på 30 dage

Espresso er en køreklar webshop med mulighed for at oprette kundecenter, så du kan få ordrehistorik, kvikkøb og favoritter med ud af boksen. Webshoppen indeholder alt det, du skal bruge for at komme hurtigt og nemt i gang med e-handel til en attraktiv pris.

Med Espresso kan du sige farvel til dyre specialløsninger, og nyde godt af de mange fordele ved en fleksibel standardløsning. Vi tilpasser selvfølgelig webshoppen til dine behov, så du får et unikt design og skræddersyede funktioner, som passer præcis til dig og dine kunder.

Oplev Espresso B2B: En køreklar B2B webshop

Kundecenter giver glade kunder og bedre bundlinie

En B2B webshop er først og fremmest et effektiviseringsværktøj, der optimerer forretningen på omkostningssiden. Med en webshop kan kun automatisere indkøbet. I de fleste virksomheder bruger man mange kræfter på at svare på kundernes spørgsmål efter et køb. Grundlæggende er problemet, at mange af de informationer, som dine kunder kun ligger i dit ERP-system, som kun du kan se. Det betyder i praksis, at dine kunder er nødt til at ringe og spørge hele tiden. Det er besværligt og dyrt for alle parter. Et kundecenter giver dig mulighed for at publicere en del af dine ERP-data i din B2B-webshop.

Hvad er der så i et kundcenter?

Min konto

Vi giver dine kunder et overblik over deres registrering hos dig. Vi giver dem mulighed for at administrere eget password og leveringsadresser. 

Mine ordrer

Vi giver kunden en oversigt over handlede ordrer. For hver ordre er der mulighed for at se en ordre, for at genbestille, printe og e-maile en ordre. 

Kvik-køb

Vi giver kunden mulighed for hurtigt at disponere mange varer via en effektiv varenummersøgning. Købsflowet er lavet så smart, at det kan håndters uden brug af mus og giver dermed kunden med mange disponeringer et perfekt værktøj til det. 

Favoritter

Vi giver kunden en favoritliste, hvor kunden hurtigt får overblik over de produkter, han køber mest. Varerne er klargjort til disponering, så man hurtigt og enkelt kan disponere sine favoritter. 

Faktura, kontoudtog mv.

Vi giver kunden mulighed for at se fakturaer, kontoudtog og øvrige informationer fra ERP-systemet, som de har brug for i hverdagen. 

Returvarehåndtering (RMA)

Håndtering af returvarer fylder meget hos mange virksomheder. Kundecenteret giver mulighed for at automatisere returvare-håndteringen, således at kunden kan oprette en returvareforespørgsel direkte i din B2B-shop. Det sparer mange timer i personlig betjening. 

Live integration til ERP

Et kundecenter giver typisk kun mening, hvis man kan give kunden et samlet overblik. Det er altså ikke nok at vise en ordrehistorik på de ordrer, der er lavet i shoppen. Kunden skal bruge det samlede overblik, uanset om ordren er afgivet på telefon eller webshop. For at skabe dette datagrundlag er det nødvendigt at kigge helt ind i ERP-systemet. Kundecenteret er derfor tæt forbundet med vores live-integration-framework, som netop giver mulighed for lige integration og dermed et komplet datagrundlag. 

Live integration til AX og NAV

Co3 har et unikt værktøj til etablering af live-integration til de førende ERP-systemer i Danmark. Konkret giver vi mulighed for integration NAV og AX. 

Læs også

Standardwebshop letter integrationen til ERP-systemer

Hvordan bør du integrere din webshop

Webshop med integration til Navision

Webshop med integration til Axapta

Webshop i Dynamicweb

Webshop med integration til Movex

Webshop med integration til Aspect4

Webshop med integration til Visma

Webshop med PIM

Forædl dine produktdata med PIM

B2B webshop til grossist

Mobil webshop til kæde af restauranter

Vil du vide mere? 

Så skal du snakke med Brian Mikkelsen. Samtalen er gratis og uforpligtende, så du risikerer kun at blive klogere, ikke fattigere.

Brian Mikkelsen

CSO / E-handelsspecialist

+45 26 89 43 04

brian.mikkelsen@co3.dk